මනෝරි සිලිකා ව්ක්‍රමආරච්චි ගේ "ඔබේ දසුන නති පාරාදීසයක කුමටද සියවසරක් ඉදලා" සම්පූර්න නවකතාවම

"මට ඔයාව ඕනෙ කිවිදි"
"ගෙවල් වලින් නම් කැමති වෙන්නේ නෑ"
"දන්නව,අපේ අම්මා ගැනයි මට බය.එයා ලෙඩින් ඉන්නේ..මොනව හරි වේද කියලා"
අයෝද් මගේ මුහුන බැලුවේය..
"දෙමව්පියන්ට කවදාවත් ගිනිදර දෙන්න එපා...අයෝද් ඔයාටත් මට වගේ දෙමව්පියෝ නැතිවෙයි..ඒ ගොල්ලනිගේ ආදරේ උනුසුම නැතිවෙයි..."


 මනෝරි සිලිකා ව්ක්‍රමආරච්චි ගේ "ඔබේ දසුන නති පාරාදීසයක කුමටද සියවසරක් ඉදලා" සම්පූර්න නවකතාවම මෙතනින් බාගන්න

                                  Special thankz  
                             Roshan Eranga Jayarathna
( මුලින්ම මේ කතාව මට ලැබෙනකොට තිබුනෙ ඔන්ලින් කියවන්න පුලුවන් විදියට විතරයි.ඩවුන්ලොඩ් කරන්න විදියක් කල්පනා කරා ම්හ් බෑ , ෆේස්බුකියෙ ඉන්න අපේ රොශාන් මලයා තමා පාර කිව්වේ ) 
  
                                      Download

http://www.mediafire.com/?bs7mtmhqc3e74m2



මුරපදය ලබාගැනීමට ඉහත Password Button එක ක්ලික් කොට මාහට e-mail එකක් එවන්න e-mail එකක් එවන විට ඔබට අවශය නවකතාවේ නම නිවැරදිව එවන්න.

ඔබ e-mail එක එවා මුරපදය ඔබහට ලබාදෙන්නට උපරිම දින 2ක් හෝ දින 3ක්ගතවන බව කරුනාවෙන් සලකන්න....